26 Aralık 2013 Perşembe

Kutu baronları

 
“Dün ayakkabı aldım. Satıcı kutusunu vermedi.”
“Hep kutu baronlarının işi bunlar.”
“Yağdı yağmur çaktı şimşek. Kutu açıldı çıktı gerçek.”
“Bir ayakkabı kutum bile yok. Anneme küstüm.Tüm şehir bana küstü.”
“40 yıllık kutucuyum böyle kutu görmedim.”
“Kutuma gitmek istiyorum Acun bey.”
“O yeşil gözlü bir kağıttı, minnacık bir kutuya sığdı.”
“Kutu imalatında çalışacak özel elemanlar aranıyor. TC vatandaşı olsun yeter. Amerika’da akrabası olanlar tercih nedeni.”
“Rampaların ustasıyım, kutuların hastasıyım.”
“Ayağında kundura, kutusunda para…”
“Evdeki tüm ayakkabı kutularına baktım yine yoksun. Kahretsin…”
“Kutu kutu pense, dolarları yerse arkadaşım …… …… arkasını dönerse.”
“O,ooo kutuları buldum başucuma koydum ben bir sayma makinesi uydurdum. Duma duma dum nerede benim ku-tummmm…”
Sosyal medya bu, soslu medya değil yani… Ha bire “kutu” yazıyorlar. Ne kutusu?Ayakkabı Kutusu…
-geMici-
BATI-feneri ÇAKMAYA DEVAM EDİYOR…

Hiç yorum yok: