1 Ağustos 2016 Pazartesi

Kuru / yaş...

Arada da götür sosyal demokratları, solcuları, sosyalistleri, devrimcileri sonra da "niye bunlar desteklerini ufak ufak çekiyor" diye sor.

FETÖ/PDY ile bizim ne işimiz olur? Ne zaman yan yana gelmişiz? FETÖ/PDY ülkede darbe yapıp iktidara gelebilecek koşulları yaratan "biz" değiliz. İşi döndürüp dolaştırıp yine "bize" getirmeye çalışıyorsunuz ama yemezler... Açığa alınan Eğitim-Sen ve Eğitim İş üyeleri bir an önce görevlerine dönmelidir.

Kurunun yanında yaş da yanar mantığı burada işlemez, işletilemez. İşletilmemeli de... Toplumsal barışın ortamı yaratılmışken bunun bozulmasına izin vermememiz gerekir. Uğraşılması gereken darbecilerdir, FETÖ/PDY yapılanmasıdır.

"Fırsat bu fırsat" deyip açığa alınan meslek örgütü üyelerinin görevden alınması inandırıcı değil... Hele gerekçeye inananın olduğuna ben inanmıyorum. Açığa alınma yazısını yazanın da yazdıranın da inandığını sanmıyorum.  

Darbeyi engelleyen bu ülkenin demokrasiye, hukuka inanan halkıdır. Bu gerçeği küçük yanlışlıklarla heba edemeyiz. Ki, "demokrasi, hukuk, adalet, eşitlik" kavramlarının içini dolduran bu ülkenin aydınlık insanlarına bu yapılmamalıdır.

"Herkese bir gün hukuk lazım olabilir" diye altını çize çize yazdığımız yazılar hala durduğu yerde dururken bu duruma son verilmelidir.

Ben şahsen bu yanlışlığın hemen çözüleceğine inanıyorum. İnanmak istiyorum...
Açığa alınanlardan biri benin 38 yıllık arkadaşımdır ve FETÖ/PDY ile bir ilişkisi, kuşkusu olma ihtimali yarın sabah Cumhuriyet Meydanı'na uçan daire inmesi kadar uzak bir ihtimaldir. UFO indiyse ve benim haberim olmadıysa ona bir şey diyemem... Cumhuriyet Meydanında UFO gören var mı?

Memleketin bunca ciddi işi varken...

Gelelim 2013 olimpiyatlarına... Hafta sonu Rio Olimpiyatlarını beklerken insanın aklına birden Çanakkale'de yapılan olimpiyatlar geliyor.  

Bir sabah Demircioğlu Caddesinde yürüyorum, gözüm yerdeki renkli renkli ayak izlerine takıldı. Ayak izleri olimpiyatlara doğru gidiyordu. Kentin her yerine afişler asılmıştı.

Olimpiyatlar birden gövde gösterisine dönmüştü... Olimpiyatlar bittiğinde konuşma yapan büyüklerimize, orada yaptıkları konuşmaları bir kez daha seyretmelerini öneririm... Konuşanlar arasında bugün açığa alınan ne Eğitim Sen üyesi ne de Eğitim İş üyesine rastlayamadım... Kesinlikle izlenmesi gereken bir video... İsteyene linkte verebilirim...

https://www.youtube.com/watch?v=jCe91RVNErI  

-geMici-

gemici@yandex.com


BATI-feneri ÇAKMAYA DEVAM EDİYOR...

Hiç yorum yok: