5 Şubat 2016 Cuma

Herkes seyrediyor…


Türkiye’de çok ciddi şeyler oluyor top yekun seyrediyoruz. Bunu mecazi anlamda falan söylemedim. Resmen seyrediyoruz. Sanki bizi ilgilendirmiyor havasında seyrediyoruz…

Koskoca “Sur” ilçesi sanki Türkiye’nin bir yeri değilmiş havalarındayız. “Cizre” çok uzakmış da yanan ateş bize gelinceye kadar, o-ooo…

Ne oldu? Damarlarınızdan kan mı çekildi?

Evet, şehit haberlerine üzülelim. “Şehitler ölmez, vatan bölünmez.” Siyaseti son 32 yılda meşruiyetini yitirdi mi yitirmedi mi? Ben her gün gelen şehit haberlerinden, yetim kalan çocukları seyretmekten, garibanlığın zorunluluğundan, zoraki görev yapmak zorunda olup, “şehit haberlerine” malzeme yapılan genç askerlerden, polislerden –kendi adıma- özür diliyorum… Onları bu koşullarda görev yapmaya mahkum ettiğimiz için…

Son iki ayda kaç şehit var biliyor musunuz? Ben bilmiyorum…

Sur’da kaç vatandaşımızı yitirdiğimizi biliyor musunuz? Bunu da bilmiyorum…

Haberlerde “kahramanlık öyküleri” “hamaset nutukları” bol keseden vaatler, yalanlar palavralar…

12 Eylül Askeri Cuntasında görmediğimiz bir şiddet! Kim yapıyor bunu? Bakın AKP tüzüğünde ne yazıyor…

“4.3 - AK PARTİ; “insan” merkezli siyasi bir partidir. En üstün hizmetin, insana hizmet olduğuna inanır. İnsanın mutluluğu, huzuru, güveni ve sağlığı çalışmalarının hedefini teşkil eder. Bütün insanlarımızı, “Türkiye” coğrafyasında kurulu “Türkiye Cumhuriyeti Devleti” ismi altında büyük bir aile, diğer devletleri kendi sınırları içinde komşu aileler olarak kabul eder. Sulh içinde bir arada yaşamanın, insana verilen değerle mümkün olacağına inanır.
13 yıldır tek başına iktidar olan bir partinin geldiği son noktadır…

Seyrediyorlar, seyrediyoruz…

İktidar partisi seyrediyor! Kendi yarattığı kaosun, girdabın içinde sürükleniyor. Toptan seyrediyorlar… Ne yaptıkları konusunda bir fikirleri olduğunu sanmıyorum…

Ana Muhalefet seyrediyor… “Acaba ne olacak?” sorusundalar… HDP, o da seyrediyor… Daha ne olduğunu fark edebilmiş değil. MHP fena halde hasta… 2019 seçimlerine çıkıp çıkmayacağı belli değil ki yaşananları fark edebilsin…

Ben tüm bunları geçtim… Sokaklar hiç bu kadar sessiz olmamıştı. Hiç bu kadar sahipsiz olmamıştı. Yasak savmaktan ibaret birkaç küçük atraksiyon! Gelecek de bizi seyredecek mi acaba?

Ya da bir gelecek kaldı mı?

-geMici-



BATI-feneri ÇAKMAYA DEVAM EDİYOR… 

Hiç yorum yok: